Wij laten u de verschillende vaarroutes zien, maar nemen niet het roer over.

Wij willen uw visie beluisteren en begrijpen. We luisteren naar uw verhaal. Wij stellen kritische vragen en kijken rond in uw bedrijf. U zegt dat u mooie producten maakt en wij horen alleen maar de telefoon gaan op uw afdeling die gaat over het verhelpen van problemen met uw product. Wij weten dat u blauwe auto’s wilt maken maar wij zien dat er potten groene verf worden ingekocht. Hoe groot is de kans dat u een blauwe auto krijgt? Wij vertalen uw visie naar een strategie en naar uw bedrijfsvoering. Klopt dit met elkaar, zitten er geen tegenstrijdigheden in, heb ik de juiste structuur wel gekozen voor deze transitie, heb ik de juiste middelen en KPI’s om te zien dat we wel of niet op schema liggen? 

Wij hebben geen kant en klare oplossingen. Daar vraagt u ons niet voor maar wel voor het meedenken en het bieden van keuze in scenario’s. Iedere keuze heeft zijn consequentie en er zullen momenten zijn dat u besluiten moet nemen en op belangrijke kruispunten moet stilstaan om vervolgens richting te kiezen. Daarin in zullen wij adviseren en u meenemen. Als de klus geklaard is, stappen wij weer van boord. U zult het daarna zélf moeten doen, zelf het roer vast blijven houden. Dat gaan wij niet voor u doen. We laten u wel de verschillende vaarroutes zien.

Meer dan 20 jaar ervaring!

  • Ontwerp en implementatie van een innovatief digitaal platform in de zorgsector
  • Vertaling van visie naar een Digitale Transformatie Strategie
  • Regie op de Digitale Transformatie vanuit de strategie
  • Ontwerp en implementatie (van strategie tot en met ontwerp en implementatie) van een Klant Management Organisatie voor een zeer groot Zelfstandig Bestuursorgaan (ZBO)
  • Business Process Redesign and Programmamanagement voor een grote zorginstelling
  • Implementatie van een CRM visie en systeem bij diverse zorginstellingen
  • Ontwerp en implementatie van het ketenproces "van prospect to billing" binnen een Telecombedrijf
  • Post Merger Integratie van Sales and Operations activiteiten en afdelingen bij een Telecombedrijf
  • Herstructurering van een Customer Service operatie in een Utility omgeving
  • Transformatie van een IT divisie naar een Customer Centric organization
  • Ontwerp en implementatie van een Samenwerkingsmodel tussen Business Units binnen een middelgroot Zelfstandig Bestuursorgaan(ZBO)
  • Ontwerp en implementatie van het Intake proces en administratief proces
  • Ruime ervaring in Outscourcing en Co-Sourcingtrajecten

"Ervaren strategisch bedrijfsvoerder, gewend om grootschalige en complexe bedrijfsprocessen klantgericht en sterker zowel te herontwerpen alsook in te richten, denkt vanuit een perspectief waar je weer jaar of 5 mee verder kan"
Directeur Klant van een Zorgorganisatie

Een gesprek over een nieuwe koers in uw organisatie?

contact

Bel ons voor een afspraak of kennismaking : +31 23 767 69 23. U kunt ook een e-mailbericht zenden: info@pmdaccel.nl U ontvangt zo snel mogelijk een reactie.