PMD Accel Management
Van visie naar uitvoering; consistentie door verbinding
PMD Accel Management heeft een ruime ervaring in het begeleiden en uitvoeren van verandertrajecten. Wij kijken door onze bril vanuit uw visie en strategie naar uw bedrijfsprocessen en zoeken de overeenkomsten en vinden de verschillen. Wij adviseren u maar staan ook samen met u midden in het bedrijf om de processen te stroomlijnen en in lijn te brengen met de gekozen visie en strategie. Wij maken daarbij gebruik van zogenaamde klantprocessen en ketenproces-methodiek. En wij vergeten dan natuurlijk uw Digitale Transformatie hierbij niet!
PMD Accel Management ondersteunt en begeleidt bestuurders, directies en managementteams bij het vertalen van de visie naar dagelijkse processen. Uitgangspunt is de continue verbetering van kwaliteit, efficiency en effectiviteit die ten dienste moeten staan aan klanten, medewerkers en stakeholders.
Dit zijn complexe trajecten en kan soms leiden tot een aanpassing in de manier van denken en werken. De ervaring en kennis van ons team met complexe programma’s en projecten helpen overheden, zorginstellingen, finance- en technologiebedrijven om alert en effectief om te gaan met stagnatie en veranderingen en daardoor blijvend succesvoller te zijn.
Wij hebben meer dan 25 jaar ervaring in:
- Ontwerp en implementatie van een innovatief digitaal platform in de zorgsector
- Vertaling van visie naar een Digitale Transformatie Strategie
- Regie op de Digitale Transformatie vanuit de strategie
- Ontwerp en implementatie (van strategie tot en met ontwerp en implementatie) van een Klant Management Organisatie voor een zeer groot Zelfstandig Bestuursorgaan (ZBO)
- Business Process Redesign and Programmamanagement voor een grote zorginstelling
- Implementatie van een CRM visie en systeem bij diverse zorginstellingen
- Implementatie van een Electronisch Client Dossier (ECD) bij diverse zorginstellingen
- Management van een groot Europees Customer Service organisatie
- Begeleiding van de Centrale Ondernemingsraad van een Uitvaartorganisatie
- Ontwerp en implementatie van het ketenproces "van prospect to billing" binnen een Telecombedrijf
- Post Merger Integratie van Sales and Operations activiteiten en afdelingen bij een Telecombedrijf
- Herstructurering van een Customer Service operatie in een Utility omgeving
- Transformatie van een IT divisie naar een Customer Centric organization
- Ontwerp en implementatie van een Samenwerkingsmodel tussen Business Units binnen een middelgroot Zelfstandig Bestuursorgaan(ZBO)
- Ontwerp en implementatie van het Intake proces en administratief proces Service bij een grote zorginstelling
- Aansturen van Sales Support en Customer Service van een Levensverzekeringsmaatschappij
- Diverse CRM implementaties
- Ruime ervaring in Outscourcing en Co-Sourcingtrajecten
Wij maken graag kennis met u.
Bel ons voor een afspraak of kennismaking : +31 23 767 69 23. U kunt ook een e-mailbericht zenden aan info@pmdaccel.nl. wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op