Een mooie buitenkant is zeker belangrijk en nodig, maar wij kijken door façades heen.

U voelt dat er ergens in uw bedrijfsvoering niet klopt maar waar zit dat en waarom is dat? Voor ons zijn er geen heilige huisjes. Dat vraagt u ook niet aan ons!

Wij benoemen het zoals het is, we praten niet om de heilige huisjes heen en benoemen datgene wat u zelf misschien niet wilde of kon zien. Wij creëren een situatie waarbij het masker af gaat. Wij schakelen eenvoudig op elk niveau. We begrijpen u als directie en management maar wij begrijpen ook de medewerker. Wij zijn ervan overtuigd dat iedereen het beste wil voor het bedrijf en toch loopt het niet zoals gehoopt. Waar zit dit in? U heeft uw processen beschreven, uitgelegd en verwacht dat er nu wordt geleverd en toch gaat er iets niet helemaal zoals u verwacht en hoopt.  Krijgt u wel de goede informatie en op tijd? Heeft u wel de juiste afspraken gemaakt? 

Wij zijn sterk in face-to-face benadering, direct, helder, onomfloerst. Het masker dat sommigen denken nodig te hebben, mag dan en gaat dan ook af.

Meer dan 25 jaar ervaring!

  • Ontwerp en implementatie (van strategie tot en met ontwerp en implementatie) van een Klant Management Organisatie voor een zeer groot Zelfstandig Bestuursorgaan (ZBO)
  • Vertaling van visie naar een Digitale Transformatie Strategie
  • Implementatie van een CRM visie en CRM-systeem bij diverse zorginstellingen
  • Management van een groot Europees Customer Service Organisatie
  • Ontwerp en implementatie van het ketenproces "van prospect to billing" binnen een Telecombedrijf
  • Post Merger Integratie van Sales and Operations activiteiten en afdelingen bij een Telecombedrijf
  • Herstructurering van een Customer Service operatie in een Utility omgeving
  • Transformatie van een IT divisie naar een Customer Centric organization
  • Ontwerp en implementatie van een Samenwerkingsmodel tussen Business Units binnen een middelgroot Zelfstandig Bestuursorgaan(ZBO)
  • Ontwerp en implementatie van het Intake proces en administratief proces Service bij een grote zorginstelling
  • Aansturen van Sales Support en Customer Service van een Levensverzekeringsmaatschappij
  • Diverse CRM implementaties
  • Ruime ervaring in Outscourcing en Co-Sourcingtrajecten

Een gesprek over uw dienstverlening?

contact

Bel ons voor een afspraak of kennismaking : +31 23 767 69 23. U kunt ook een e-mailbericht zenden: info@pmdaccel.nl U ontvangt zo snel mogelijk een reactie.